FAQ

Často kladené otázky

1. Kedy prebieha odvoz komunálneho odpadu v mojej lokalite?

Termíny odvozu odpadu nájdete v harmonograme na našej stránke podľa ulíc a mestských častí.

Kontaktujte nás prostredníctvom info@knsmart.sk telefónu 0905 989 508 alebo kontaktného formulára.

Na stránke nájdete podrobný návod na triedenie – čo patrí do plastu, papiera, skla, kovu a bioodpadu.

Áno, veľkokapacitné kontajnery je možné objednať vopred – kontaktujte nás prosím cez formulár alebo e-mail.

Harmonogram kosenia pravidelne zverejňujeme na stránke a sociálnych sieťach. Sledujte nás pre aktuálne informácie.

Od 1. februára 2025 spravuje verejné osvetlenie naša spoločnosť – KN SMART Servis, a.s.

Poruchu môžete nahlásiť prostredníctvom:
Telefón: +421 917 59 68 97
E-mail: poruchy@knsmart.sk
Facebook Messenger: KN SMART Servis, a.s.

Pri nahlasovaní nezabudnite uviesť presnú ulicu a číslo stĺpa (je uvedené priamo na osvetlení).

Ide pravdepodobne o poruchu svetelného senzora. Prosíme, nahláste nám to čo najskôr, aby sme mohli situáciu vyriešiť.